abiword a cestina

Jiri VERUNEK verunek na vol.cz
Úterý Červenec 16 23:43:05 CEST 2002

On Sun, Jul 14, 2002 at 12:38:35PM +0200, Petr Vanek wrote:

> je nedele rano a hlava moc neslouzi, takze bych jen poznamenal,
> ze neni dobre nazvat skript abiword a umistit jej tak sikovne
> do PATH, ze bude volat sam sebe
> ;-)
Neřekl jsem, že skript se jmenuje abiword. V dokumentaci abiwordu
je například použit název abicz. ;-)

Máte ale pravdu, bylo by vhodné zajistit, aby se po napsání abiword
spouštěl tento skript a původní abiwordu přejmenovat nebo vyhodit
z adresáře v PATH a napsat do skriptu plnou cestou, příp. změnit
pořadí adresářů v PATH.

= Jiří VERUNĚK               verunek na vol.cz           verunek na jabber.cz =
= http://verunek.host.sk     jiri.verunek na seznam.cz       ICQ: 42071840 =
= GnuPG fingerprint: 08FD E5BD A169 7C29 8381  5D86 0595 D1EF E64A 1A13 =