Spousteni programu z disku "servirovaneho" Sambou

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Červenec 17 09:34:59 CEST 2002

>                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> jaky linux, konfigurace, samba verze ??

Mandrake 8.1 jadro 2.4.18 vlastni kompilace z balicku z Cookeru (hlavne
kvuli ACPI), Samba z distribuce (2.2.1a).
Tady jsou patricne radky ze smb.conf:

[global]
workgroup = GAM_NET
server string = Gammarus-Samba-Server-%v
os level = 34
local master = yes
preferred master = yes
log file = /var/log/samba/log.%m
log level = 1
max log size = 50
encrypt passwords = yes
smb passwd file = /etc/samba/smbpasswd
null passwords = yes
share modes = yes
map to guest = Bad User
socket options = TCP_NODELAY IPTOS_LOWDELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192

[Topas]
path = /home/topas
public = True
only guest = False
writable = True
printable = no
directory mask = 0755
create mask = 0666

> se
>                  ^^^^^^^^
> co se nachazi v log.smb , log.nmb

Tudy vede dost svizelna cesta - ten problem se vyskytne treba jen jednou za
den. Pokud nastavim nizkou uroven logovani, tak tam nic nenajdu, pokud
vyssi, tak tam snad neco je, ale je to v takovym mnozstvi balastu, ze z toho
nejsem schopnej nic vycist.

> jeden nas zakaznik provozuje skladove software TOPAS (suse 7.1 samba z
> distribuce),

Tak to souhlasi - taky mame Topasa. Nejvetsi legrace je, ze na psani tohohle
softu jsem se jeden cas taky podilel a tudiz mam i nejake moznosti kouknout
se, co se mu nelibi. Bohuzel chyba kterou to vraci je nejaky obecny problem
se ctenim souboru, abych o tom zjistil vic, musel bych debugovat zdrojak a
ta chyba by se musela behem toho vyskytnout.

Jeste me napadla jedna skutecnost, na kterou bych mel upozornit (byt si
myslim, ze by nemela mit vliv) to sdileni na sambe je na disku, na kterem je
ext2, ne fat.

S pozdravem Zdenek Bohm