Podpora VELKYCH diskovych poli

Pavel Just just na ais.cz
Středa Červenec 17 09:45:18 CEST 2002

On Wed, 17 Jul 2002, Martin 'MegaSoft' Mokry wrote:

> 1. Ako je to s filesystemami pri takychto kapacitach ? Zvlada to ext3 ?
 Alebo viete o vhodnejsom FS ?
Já se přikláním k reiserfs. Zkušenosti na 4x 75 GB v jednom stroji -
chodí.

> 2. Nerobi problemy SMP a kombinacii s takymto FS ? (viem ze boli nejake
> problemy so softwarovym raidom a SMP, ten tu vsak neprichadza do uvahy)
Je to 2 procesorový stroj. Ještě se nesekl. Cca 1.5 roku.
> 3. A co SAMBA ? Nebudu s nou nejake problemy ? Subory nad 2GB by sa tam nemali vyskytovat.
Nevím
> 4. Su pre taketo podmienky potrebne nejake specialne patche do kernelu
> ? Aky kernel / patche doporucujete ?
Kernel patchovaný není. A je 2.2.19. Teď bych spíš doporučil 2.4.18.

Pavel Just
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.