fetchmail + qmail + vpopmail

Dušan Hokův dusan na mirc.cz
Středa Červenec 17 10:02:44 CEST 2002

Jiri VERUNEK wrote:

> Nevím, jak je toto řešení bezpečné.
>
> Každý uživatel má ~/.fetchmailrc:
> defauts
>   fetchall
>   forcecr   # kvuli qmailu
>   keep      # pro testovani - zanecha na serveru kopii zprav
>
> poll pop.mehoisp.nekde protocol POP3
>       envelope "Delivered-To:"   # kvuli qmailu
>       user jmeno password heslo
>

> Vytvorit skript /usr/local/bin/postanow:
> #!/bin/bash
> su uzivatel1 -c fetchmail
> su uzivatel2 -c fetchmail
>

> Zkompilovat posta.c:
> #define BINARY "/usr/local/bin/postanow"
> [...]
Diky

Tak jsem pouzit obsah toho .fetchmailrc, jeste jsem pridal to * here;
a zda se, ze posta se dorucuje v poradku, kdyz spustim fetchmail. Ted bych
to jeste pridal do cronu, rekneme co 30 minut. Je bezpecne poustet to pod
rootem? A da se stahovat nejak najednou posta z cele domeny, bez zasahovani
do soukromi uzivatelu, tj. aby se nekde na serveru nevalel .fetchmailrc s
heslama uzivatelu na pop3 u isp?

--

Dušan Hokův
dusan na mirc.cz