plip na RH 7.3 a mlinux s 2.0.x - delsí

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Červenec 17 10:24:50 CEST 2002

Dobrý den, potreboval bych poradit s následujícím problémem.Mám stroj 1 s
mlinux (jádro 2.0.cosi) a stroj 2 (jádro z distribuce RH 7.3) a pokousím se
rozchodit paralelní spojení.Obe jádra mají podporu pro plip.Kabel zapojen
dle LDP2.Bohuzel nejak mi to nechce chodit.Pokud na stroji 2 vytvorím fat
oddíl a nainstaluji mlinux jako na stroji 1 tak vse funguje v podstate
dobre (pouze pri prenosu vetsích souboru to háze timeout).

upraven zaznam v /etc/hosts - pridany zaznamy pro stroj1 a 2

na stroji 2 zadam:
ifconfig plip1 stroj2 pointopoint stroj1 up
route add stroj1
- vse v poradku

na stroji 1 :
ifconfig plip1 stroj1 pointopoint stroj2 up
- vyhodí chybu ze zarízení plip1 neexistuje, v LDP2 se docítám duvod a
zadam
ifconfig plip0 stroj1 pointopoint stroj2 up
-ted jiz bez chyb, nicmene ping na stroj 2 nefunguje, ani z 2 na 1

vypis ifconfig plip0 na stroji 1 a vypis ifconfig plip0 na stroji 2 jsou v
podstate shodne, krome preruseni, na stroji 2 vypise v poradku preruseni 7
a na stroji 1 s RH 7.3 preruseni 255.

Napadaji me dve moznosti -
a) plip neni mozne provozovat na dvou takto ruzných jádrech ( 2.0.cosi a
2.4.cosi)
b) spatne nastavene to preruseni u RH 7.3

Nemáte s tím nekdo nejaké zkusenosti ? Dekuji.S pozdravem RT