Konverze formatu OO (sxw) na citelny text

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Středa Červenec 17 12:03:05 CEST 2002

On  0, Dan Ohnesorg <Dan na feld.cvut.cz> wrote:

> Tohle pouzijete takle:
>
> less /opt/OpenOffice*/README*
>
> pokud ovsem mate OO instalovane jinde, muzete cestu kreativne zmenit.

> Ne ze by tam byli nejaci uzivatele prihlaseni ;-)) OO CZ jeste nevyslo ve
> finalni verzi.

> To je smutne, ale v tom pripade bych se ptal radeji v konferenci o Windows,
> kdo vi jaky genialni nastroj je jejich soucasti. Ostatne OO od Sunu bezi i
> pod windows a ten cesky take mozna jednou bude.
>
> Aha, takze bude potreba upravit ten prikaz:
>
> MORE c:\Program Files\OpenOffice1.0\README

Tak TOHLE je odpověď, která potěší každého, kdo v Linuxu mírně řečeno plave!
Pavle (Janíku), nemohl by jsi své povýšenecké jednání poněkud krotit? Jsi
GURU, my ostatní nejsme, potřebueje záchranné lano a JAKÁKOLIV RADA (i
dotaz) od GURUa pomůže. Když někdo pomůže jsme nadšení a Linux nás baví,
když nepomůže tápeme o týden déle a Linux se nám vzdaluje a to je škoda.

Dane - děkuji za původního tazatele za váš čas.
Ale diskuse na toto téma tady proběhlo už dost, myslím....

Martin K.