Podpora VELKYCH diskovych poli

Středa Červenec 17 15:39:04 CEST 2002

On Wed, Jul 17, 2002 at 03:36:48PM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> ja jsem se tim spise ptal na to, ze kdyz si poridim 160GB disk a strcim ho na
> normalni ide radic, co je na integrovany na desce, jestli to ten radic
> rozdejcha.
Uprimne povedane, neviem, ale mame jeden dalsi taky disk objednany, mal by do
par dni prist, mozem to pokusne strcit do onbord kontroleru (via neviemkolko,
MSI-K7TPro2 board).

> Mam za to, ze tam je prekrocen nejaky adresni limit IDE specifikace.
Hej, ale ja mam zase za to, ze vyrobcovia na to uz davno myslia (aspon ten
kouwell je len 100MB/s a je na trhu dlhsie ako ten disk.

> Ale je to jen tuseni ...
Podobne.

> z.p.
Bye,