postfix a presmerovanie posty - nefunhuje ;-(((

Peter Longa longa na justice.gov.sk
Středa Červenec 17 16:49:12 CEST 2002

zdravim vas,

    prosim vas, nevedel by mi niekto poradit, ze kde mam asi chybu v nastaveni postfixu, ak:

chcem aby postfix postu prijal, nic s nou nespravil a odoslal ju inemu serveru, tak som v main.cf nastavil v riadku relayhost meno servera, kam ma posta chodit. v logoch som si precital, ze postfix, ale nejako porovnava mena prichadzajucu postu s tym, co ma zapisane /etc/postfix/aliases / resp. pri kazdej doslej poste vyhlasi, ze uzivatela nepozna, ale posle ju na ten server, co je uvedeny v relayhost. posiela to ale z doprovodnym textom:

This is the Postfix program at host spiderko.sk

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

   The Postfix program

mozno vam to pomoze...neda sa to nejako tak nastavit, aby tu postu iba poslal na dalsi server, bez toho, aby tam nieco taketo dopisoval?

dakujem za odpoved...