Ping funguje jen jednim smerem

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Červenec 17 17:50:00 CEST 2002

Michal Vymazal wrote:

> Zdravas
> jen od boku. neni tam nekde DHCP? Pokud ano, zkusil bych to bez DHCP se
> statickymi IP adresami. Jinak bych to videl nekde na sitove rozhrani toho
> notebooku. Muzete zkusit jinou kartu? (Pokud mozno jiny HW - jiny modul).

Adresy jsou statické. S tou jinou kartou to bude problém - máme jen
tuhle. Při startu se zavede modul pcmcia_cs (nebo tak nějak), který
detekuje, jakou kartu do PCMCIA slotu strčím, a zavede příslušný modul.
Nepamatuju se přesně, jak se jmenuje modul pro tu mou kartu
(smc<něco>_cs nebo tak nějak), ale podle HOWTOs je to ten správný.

H.S.
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical