antivir na linux(RH7.2)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 17 19:05:59 CEST 2002

On Út, 2002-07-16 at 23:24, Pavel Kankovsky wrote:

> To je zvlastni, ja mam od viru naprosty pokoj od te doby, co jsem na svych
> pocitacich prestal pouzivat (tzv.) operacni systemy firmy Microsoft, aniz
> bych nasazoval nejaky antivirus. ;)

ja ne - obcas napisu neco do nejake konference, anebo mam svuj e-mail na
svych WWW strankach, a pak mi chodi spousta viru postou. Je to pro me
jak SPAM, protoze mi to neublizi, ale platim za prenesena data a zrovna
ty dnesni viry jsou pekne dlouhe potvory. Takze bych je rad sejmul jeste
pred IMAPem.

I kdyz uznavam, ze proti lidem, kterym to prisvisti do outlooku, samo se
to spusti, nainstaluje, posbira adresy znamych z diaru, vybere nahodne
soubory z My Documents a zacne rozesilat vsem, a ceka na pristi nedeli
rano, kdy se to aktivuje a zformatuje disk, tak proti tem jsem jeste
uplne v pohode ;-)

Petr