System na tvorbu dokumentace

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červenec 17 19:33:52 CEST 2002

Dne Wed, Jul 17, 2002 at 12:05:33PM +0200, Roman DAVID napsal:

> Zkuste LyX ( http://www.lyx.org/ ), je to nastavba na LaTeX
> a na to, co potrebujete je idealni.

No ja bych se spise orientoval na docbook, jak nazev napovida, je na
dokumentaci primo urcen. Mozna bude chvilicku trvat, nez se v nem
zorientujete, ale pak budete mit dokumetaci jak od nejprofesionalnejsich
firem, z jedne vody v TeXu, html, manu, info strankach, nebo treba i chm,
nebo jak se jmenuje ten windowsi format.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.