Konverze formatu OO (sxw) na citelny text

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červenec 17 19:30:27 CEST 2002

Dne Wed, Jul 17, 2002 at 03:04:13PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal:

> 	Zapomnel jste na podstatny rys ceskeho formatovani - tzv. sirotky
> 	(a, v, k atd. na konci radku). V techto vecech mel vzdy navrch WinText602
> oproti jinym kvalitnim systemum jako AmiPro, WordPerfect, Word atd.

Pracuji na tom, ale moc se v tom jeste neorientuju. Konzultoval jsem to v
konfereci a bylo mi doporuceno vzit za zaklad algoritmus zlomu pro cinstinu,
ktera ma podobny problem, existuji v ni znaky, ktere se nikdy nesmi
vyskytnout na konci radku, byt by byly soucasti slova. Nicmene ani ta
cinstina neni jeste hotova, v 1.0 neni vubec a v 1.0.1 neco je, ale stale to
jeste neni hotove..

Samozrejme se to ted da resit jako ve wordu, vkladanim pevne mezery, ale OO
ma stejny problem jako word, pevna mezera ma fixni sirku a tak poskodi
vzhled odstavce.

Obecne je to ale na dobre ceste, protoze uz je hotove to, ze se podle jazyka
slova volaji odlisne funkce pro jeho deleni, zlom radku a tak podobne.

Chtelo by to nejakeho dobreho programatora v c++, coz ja zdaleka nejsem.
Kdyby se tu nekdo nasel, bude v projektu vitan. Cesky class break iterator
by to fakt chtelo.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.