Aviplay + debian + kodovani cestiny

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Středa Červenec 17 22:08:11 CEST 2002

Hi everybody!
Nerad s tim otravuji, leccos jsem si nasel, ale neumim nastavit debiana
tak(jinak plne v cestine), aby pri prehravani aviplayem *.avi souboru filmu s
titulky tyto byly cesky, v kodovani iso8859-2, jak mam vse v debianu. Prijde
mi to, že napr. ěšž ap. vypadava, misto ě je takove to divne i a podobne-
jako bych v DOSu mel kameniky tam, kde ma byt latin2 a podobne.
Any idea, please!

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
    Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.