RH 7.3 a ceska klavesnice

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Čtvrtek Červenec 18 07:32:56 CEST 2002

Dobrý den

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz
idc na oku-st.cz

> KDE vzniklo spíše v Evropě a tak od začítku se muselo dbát na
podporu
> více jazyků a znakových sad.
> GNOME vzniklo v Americe a američané na ostatní svět kašlou.

>to vim, ale jak to, ze v RH7.2 (instalovano s SGI XFS installer
1.0.2)
>chodi cestina normalne (gtk, gnome qt, kde...) a v RH7.3 nikoliv?

Hmm. Já mám RH 7.3 na 2 PC a čeština mě ve většině aplikací funguje,
předtím jsem měl RH 7.2 a bylo to podobné. Já to myslel tak, že starší
aplikace nebo úplně nové nemusí fungovat česky, protože autorovi je
to jedno a někdo např. z Evropy to musí opravit. Někdy se také stane,
že aplikaci opraví japonci a výsledkem je nefunkční čeština. To se
pokud
si vzpomínám stalo s jednou verzí rxvt myslím z RH 7.2. Patche bylo
třeba
zahodit a aplikaci znovu zkompilovat. Nebo další příklad je xfig, který

má natvrdo zakompilované iso8859-1 názvy fontů a bez patche
a kompilace s tím nikdo nic neudělá. Tak by se dalo jmenovat více
programů.

Pěkný den