rekompilace kernelu v RH7.3

Čtvrtek Červenec 18 11:09:45 CEST 2002

Pejtl píše:
> Zdravim,
> nakonec mi pan Hora poradil, ze staci prejmenovat
> /lib/modules/predchozi_verze_kernelu
> a pak uz jen modules_install a moduly se vytvori znovu.
> A opravdu to zabralo, takze mu velice dekuji a zde to pisu
> pro ostatni, kteri by na to narazili.
	V tom případě mám ještě lepší radu, i když taky jenom propříště nebo
pro ostatní. Při překladu jádra si můžete zvolit vlastní pojmenování do
proměnné EXTRAVERSION v hlavním Makefile. Je to navýsost rozumné, pokud je
v systému víc instancí téže verze jádra, vezměte si, že každé jádro od
distributora to tak také dělá. Jedna z výhod je, že se nepletou moduly,
System.map a podobné věci závislé na podmínkách překladu, další, že se v tom
vyznáte i za týden, celé se to objevuje všude možně, v případě nejistoty,
které jádro právě máte, vám to prozradí uname. Je lepší volit srozumitelné,
i když delší názvy jako
2.4.18-bezscsi
apod.