djbdns a viac sietoviek

Mira Tempir mira-list na cekit.cz
Čtvrtek Červenec 18 12:02:55 CEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002 11:32:11 +0200, Pogac Daniel wrote:

> Zdravim...
>
> Chcel by som sa opytat ci nikto riesil rozbehanie djbdns na viacerych
> sietovkach.
> Prehladaval som web a nasiel som nejaky patch. Po aplikacii by mal
> tinydns citat zo
> suboru .../env/IP viac sietovych adries oddelenych ciarkou. Nefunguje.
> Mate niekto nejake napady ????

V prve rade: na takovy popis chybneho chovani se neda rict moc
konkretniho. Linux Vam dava ruzne diagnosticke nastroje, vyuzijte jich.

Ja to teda zkusil sam (kompilace djbdns trva na soucasnem pocitaci cca
pul minuty, takze to nebyla takova obet jak by se mohlo zdat uzivateli
bindu ;) a na zadny problem jsem nenarazil:
- tar xfz djbdns-*.tar.gz
- cd dbjdns*
- patch -p1 <ten_patch
- make
- pridam dalsi ip do /etc/tinydns/env/IP (takze tam mam treba:
 10.0.0.1,10.0.0.2)
- svc -d /service/tinydns; cp -f tinydns /usr/local/bin; svc -u
/service/tinydns

a nakonec otestuju pres dnsq

mira tempir
cekit s.r.o.