skvrny na slnku (was Re: Problematika VPN)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 18 12:30:23 CEST 2002

uhlar na fantomas.sk writes:

> David Rohleder <davro na ics.muni.cz> wrote:
> ->> >     Pomerne zasadni vec je ze CIPE jede nad UDP, zatimco IPSec pouziva
> ->> > (aspon v tunelovem rezimu) dalsi protokol 4. vrstvy. Cili je mozno
> ->>
> ->> ???? To snad ne? IPSec jede na 3 vrstve.
>
> -> Hmmm, vcera byly asi nejake skvrny na slunci, nejak mi to
> -> nemyslelo :-( . Samozrejme mas pravdu je to 4. vrstva.
>
> asi su skvrny na slnku aj dnes (podla http://www.astro.cz/apod/ ano)

Kdyby se na to mohlo svest nicnedelani v praci, tak by to bylo idealni
(vcera jsem 4 hodiny opravoval fw, na ktery jsem se pokusil
nainstalovat softwarovy RAID1 :-( )

Nutno priznat, ze se mi to i bez zvlastniho disku nakonec povedlo,
akorat ty nastroje porad psaly, ze prijdu o vsechna data a nakonec nic :-)

uhlar na fantomas.sk writes:

> David Rohleder <davro na ics.muni.cz> wrote:
> ->> > No, nekde jsem cetl, ze ATA ma adresovani 28 bitu, coz by delalo:
> ->> >
> ->> > 2^28*512 = 137438953472
> ->> >
> ->> > 131072 GiB
> ->>
> ->> neni to nahodou 131 ?
> ->>
> ->> 137 438 953 472
> ->>    g   m   k
>
> -> No jo, chybicka se vloudila :-(
>
> ked us sa hadate o detaily tak je to presne 128 GiB a nie 131 a nie 137

no to bylo to posledni deleni 1024, ktere jsem neprovedl :-)

Jo slunko, to je potvora :-)

Brno, Czech Republic