Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Červenec 18 16:46:50 CEST 2002

   From: "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz>
   Date: Thu, 18 Jul 2002 15:38:56 +0200

   > 	Tak nejak nevim, zda-li se mam radovat, ze konecne mame OO CZ
   > 	a nebo nadavat na to, ze misto skutecne kvalitni prace
   > 	a vyzdvihovani jejiho vyznamu se radsi uvolime k prezentaci formou,
   > 	kterou pouzivaji nektere i ceske firmy....:-(

Nechápu, prosím o vysvětlení? Můžeš být trošku konkrétnější?

   > PS: Nijak se nechci nikoho dotknout, ale podobnou mlhu casto pouzivala
   > spolecnost, ve ktere prave Pavel Janik pusobil. [nemam nic proti nemu
   > osobne, ani proti zminene (jiz neexisujici) spolecnosti].

Tohle už vůbec nechápu, vzhledem k tomu, že autorem tiskové zprávy je někdo
jiný než já. Ugh?

Suma sumárum: nesnažíš se ukájet své komplexy, pohledávky nebo něco
podobného? Vůbec jsem nepochopil smysl Tvého dopisu. Opravdu ne.
--
Pavel Janík

Make it clear before you make it faster.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)