Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Čtvrtek Červenec 18 16:53:22 CEST 2002

	Takze panove abysme si to srovnali...

Dan Ohnesorg wrote:
> Nemohl byste nejak presneji popsat v cem ta mlha spociva? Ta firma proste

	Mlha spociva v tom, ze v prohlaseni se pise, ze firma s uspechem pouziva
verzi 1.0 OO. OO 1.0 CZ, ktera je dle tiskoveho prohlaseni ode dneska,
ji hned dneska vyresil problem na 90 stanicich... - obdivuhodny
vykon.... jak muze vedet, ze problem je vyresen, kdyz je to tak cerstvy
produkt, ze ho na tech 90 stanicich ani nenainstalovala? Natoz aby
skutecne odladila funkcnost a tedy aby mohla zodpovedne prohlasit a
vecne oduvodnit sva tvrzeni...

> dosud pouziva RC verze a pomaha vyvoji prave tim, ze je testuje.

	O tech se ovsem v prohlaseni zminene spokojene firmy jaxi nic nepise =>
pouziva jiny produkt, pripadne jinou verzi, tudiz zminka o kvalice a
spokojenosti je de-facto na uplne neco jineho, nez o cem je tikova
zprava a co propaguje.

> BTW ktera ze to spolecnost uz neexistuje?

	INET a.s., ostatne i Qbizm Technologies a.s. pouziva podobny pristup.
Nehodnotim, pouze konstatuji fakta - staci nahlednout do tiskovych
prohlaseni, pripadne do uryvku rozhovoru s 'majitelem'... [pardon,
jedinym akcionarem:->]

Michael Mráka wrote:
 > % Pavel Janík wrote:
 > % >Praha, Olomouc, Rudná -- 18.7. 2002 - Po čtyřech testovacích
verzích a více
 > %                            ^^^^^^^^^^
 > % >Společnost OFZ, a.s. (Istebne, Slovensko) používá s úspěchem český
 > % >OpenOffice.org 1.0 na svých 90 stanicích pod operačním systémem
GNU/Linux.
 > Tady chybi: "...Microsoft rozhodla prejsť na operačný systém GNU/Linux."
 > Neni tu nic o tom, ze nekdo v kvetnu pouzival OO CZ, ktery tehdy
neexitoval...

	Prominte, ale cesky jsem se ucil cist v 1. tride obecne a tady jasne ctu,
ze OFZ pouziva OO 1.0 na 90 stanicich. Muzete mi vysvetlit, jak muze
spolecnost v takovem rozsahu prace i pracovnich sil pouzivat produkt,
kterym neni schopna ani tisknout ani nic podobneho. Nebo mi chce nekdo
rici, ze pomoci 'neupraveneho' OO 1.0, ktery lze jiz nejakou dobu
stahnout na www.openoffice.org lze pracovat a v ramci moznosti nahradit
napr. MS Office v prostredi ceske ci slovenske pracovni skupiny?

	V tom prave vidim 'krive' svedectvi - ona OFZ totiz  s uspechem
nepouzivala OO 1.0, ale neco, co z OO 1.0 vychazelo => tiskova zprava je
o necem jinem, OFZ pouziva neco jineho a presto vsichni tvrdi, jak je OO
1.0 dobry... pristup hodny 'marketingu' nadnarodnich monopolu, ne lidi,
kteri si stavi na kvalite produktu...