amavis

Čtvrtek Červenec 18 19:10:52 CEST 2002

On Thu, Jul 18, 2002 at 03:02:20PM +0100, Peter Ronai wrote:

> tak som sa chcel spytat, ktora verzia amavisd
> skusam amavisd-new a nejak to nejde so sendmailom s redhatu
> chyba tomu libsm.a
> neviete niekto ako na vec?
Mam dojem ze ide o znamy bug, treba spravit nieco ako
LDFLAGS="-lldap" ./configure --enable-milter
Lebo RH ma sendmail skompilovany s podporou LDAP.

mam amavisd (nie new) 20020530 (to cislo mam z hlavy takze je mozno trocha
zle)

> medzitym som skusil klasicky amavis v milter mode a asi 10 roznych
> konfiguracii a v testoch mi to vzdy spravi super vysoky load a potom
> zacne prepustat neskenovane maily
Mne normalny amavis nikdy normalne nefungoval. S tymto problemy nemam, bezi na
athlon 1GHz, 768MB RAM, IDE-Soft-RAID5, ktoreho hlavne nasadenie je apache a
ako transprarentny proxy squid a sendmail pre asi 600 ludi. Problemy s loadom
som mal len raz, ale to sposobil mysql. Minuly tyzden som nahradil sweep
sophie, malo by to load este znizit.

skusal som wc -l na mejlove logy, a najaktivnejse to bolo pred 8 tyzdnami,
47tisic riadkov, co odhadujem asi na 3000 mejlov za den. Problemy som si
nevsimol.

BTW aj squid mi robil kedysi problemy s loadom, ale od RH 7.2 je to
bezproblemove.

> problem je ze pri veciach ako klez apod sa moze stat ze v priebehu
> sekund prebehne cez MTA niekolko tisic mailov a tie by mali byt
> preskenovane. Chapem ze to nemoze byt tak rychle ako defaultny MTA, ale
> na druhu stranu predpokladam, ze by sa to nemalo zlozit pod naporom.
> Koniec koncov sendmail predsa ma nejaku ochranu pred loadom.
Hej, amavisd ma v tomto oproti staremu amavisu vyhodu, pomozu aj skenery,
ktore mozu byt permanentne v ramke, napr. spominany sophie.

> any ideas?
Ako hovorim, sendmail+amavisd+sophie mi vyhovuje.

Ved skus opisat konkretne problemy do amavis-user na lists.sf.net ci kde to je,
su tam mili ludia.

> :(
> dz
Bye,