WLAN na Linux? Kudy kam...

Michal Safranek lin na gymkc.cz
Čtvrtek Červenec 18 21:59:07 CEST 2002

Zdravim,

> máte někdo praktickou zkušenost s WLAN kartama v Linuxu? Mohu si do
> notebooku koupit WLAN PCMCIA a proti tomu do pececka PCI redukci s WLAN
> PCMCIA?

Orinoco je opravdu vyborna vec, jen ta PCI redukce... Nevim, jak je to s
tema verzema, ale zkousel jsem to rozejit na desce s Intel chipsetem
(nepamatuju se presne co to bylo, ale neco okolo PIII) na W98 a nepovedlo se
mi to. Pak jsem vzal tutez konfiguraci, jenom jiny kus (firmware vseho bylo
naprosto stejne) a tam jsem to rozchodil hned napoprve... Opravdu netusim
cim to je, ale je to tak... :(
Jinak Orinoco v kombinaci s ISA redukci a linuxem je bezproblemove.

> Domluvi se pak spolu ty dve karty proti sobe (obdoba krizeneho UTP)?
> Nepotrebuju na to access point? Jaké používáte značky?

Ze strany Linuxu je rozchozeni hracka (ad-hoc), ale pokud by na druhe strane
byly windozy tak tam se musi delat zasah do registru. Jeste hure to jde v
ikspeckach.

S pozdravem

Michal Safranek
Network Administrator