eror pri inicializaci listy v KDE 3

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pátek Červenec 19 08:00:40 CEST 2002

Tak to nevim. Dela Vam to jen, kdyz jste prihlasen jako root,
tak byste mozna jeste mohl zkusit v adresari /root smazat vsechny
adresare zacinajici ".kde" (asi tam bude .kde a .kde3), cimz
donutite KDE aby si znovu vyrobilo vsechny konfigurace (po startu KDE
se asi spusti pruvodce prvnim spustenim).
Jestli nechcete riskovat, tak si ty adresare jen prejmenujte, nebo
docasne presunte nekam jinam.

Tohle je ale jen rada "naslepo", pricina te chyby mi neni jasna.

--
zdravim
Tosovsky