Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Radim Roženek radim.rozenek na osu.cz
Pátek Červenec 19 08:58:56 CEST 2002

Dne čt 18. červenec 2002 16:00 jste napsal(a):
>    Moje zkušenost s importem MS Office dokumentů je rozpačitá. Někdy to jde
> někdy ne. Například s Wordem není problém ale Excel se brání. Celkově práce
> s tabulkou o n > 1000 řádků je na mém Celeron500 256MB RAM né pomalá ale
> spíše nemožná :O((. Z těchto důvodů nemám moc důvěru v tuto referenci.
>    Spíše věřím že jednooký je mezi slepými králem. OpenOffice není nejlepší
> ale nejpodobnější MS Office a také jediné z komplexních balíků použitelné
-- KRACENO --

Montalne pracuju s excelovskym souborem o asi 5000 radcich a skoro 50
sloupcich a OO si ani v nejmensim nestezuje a slape jako hodinky.

Jedu na RH 7.3 Celeron 600 128MB OO 1.0 CZ final

Radim Roženek