RE: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Červenec 19 10:04:15 CEST 2002

Ja s timto nazorem plne souhlasim. Sam pouzivam ceske verze OpenOffice od
doby announcovani jeho prvni testovaci verze. Zatim jsem nemel zadne
vyraznejsi problemy s prevodem M$ dokumentu, krome nekolika vyjimek
obsahujici makra.
Nepovazuji OO-cz za 100% nahradu M$ Office pro linux, nicmene jsem toho
nazoru, ze v soucasne dobe je to asi jediny nekomercni balik, schopny s
dokumenty .doc a .xls pracovat na slusne urovni a v ceskem jazyce. Totez
nemohu zodpovedne prohlasit o dalsich nekomercnich produktech, ktere jsem
zkusil - AbiWordu a KOffice.

Dekuji proto autorum OpenOffice i ceskemu lokalizacnimu tymu za to, ze mohu
tento produkt pouzivat ke sve spokojenosti.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz