Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pátek Červenec 19 10:52:05 CEST 2002

Jakub Friedl wrote:
> --Jak 'velke' jsou ty spolecnosti, ktere s povdekem pouzivaji produkt,
> pri
> --jehoz uziti maji uzivatele problemy?
>
> jste si jist, ze s konkurencnim produktem nemaji uzivatele _zadne_
> problemy? :o)

	Bez zaslepenosti a bez emoci musim pripustit, ze bezni uzivatele MS
Office 2000 (na ktere zrejme narazite) skutecne v homogennim prostredi
problemy nemaji. Problemy mohou byt druhotneho razu, ale chyba neni v
tomto produktu (jmenujte konkretni chyby, pokud nesouhlasite, jinak se
neposuneme). Budu nesmirne rad, az toho budu moci prohlasit o jinem
systemu (nejlepe na Linuxu) zhruba tak, jak jsem to ve sve dobe mohl
prohlasit o AmiPro, WinTextu, WordPerfectu a dalsich (odhledneme-li od
obecnych problemu anglickych produktu ne plne pripravenych na ceske
prostredi - napr. sirotci).

	V soucasne dobe srovnatelny system znam akorat ve forme napr. TeXu +
nadstaveb, jenze to neni kancelarsky Office.