VYRESENO: Re: Nestartuje INIT

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pátek Červenec 19 11:36:51 CEST 2002

> Nevim jestli mate stejny problem, ale me se to chovalo stejne,
> pokud jsem mel kernel nebo glibc pro jinou platformu nez
> aktualni CPU - mel jsem glibc*.i586.rpm (protoze jsem ten disk
> mel pripojeny k Pentiu ve chvili kdyz jsem delal upg) a pak
> bootoval jsem na 486.
>
> Zkuste pro bootovani zadat parametr init=/bin/bash, pripadne
> init=/bin/ash.static. V prvnim pripade obejdete init (a jeho
> mozna chybnou konfiguraci), ve druhem obejdete i knihovny. Pokud
> to nabehne s tim shelem ash, zkuste z nej spustit napr. bash a
> [...]

Dobry den,
problem se mi podarilo vyresit tim, ze jsem si prelozil staticky
kompilovanou verzi /sbin/init a nahradil puvodni dynamicky
link. verzi. Takze problem byl v knihovnach.
S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.