Announce: Uvolnění finální verzeOpenOffice.org 1.0 CZ

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Pátek Červenec 19 11:35:33 CEST 2002

Dne pátek 19 červenec 2002 10:52 jste napsal(a):

> 	Bez zaslepenosti a bez emoci musim pripustit, ze bezni uzivatele MS
> Office 2000 (na ktere zrejme narazite) skutecne v homogennim prostredi
> problemy nemaji. Problemy mohou byt druhotneho razu, ale chyba neni v
> tomto produktu (jmenujte konkretni chyby, pokud nesouhlasite, jinak se
> neposuneme). Budu nesmirne rad, az toho budu moci prohlasit o jinem
> systemu (nejlepe na Linuxu) zhruba tak, jak jsem to ve sve dobe mohl
> prohlasit o AmiPro, WinTextu, WordPerfectu a dalsich (odhledneme-li od
> obecnych problemu anglickych produktu ne plne pripravenych na ceske
> [...]

Máme tady řadu msoffisů a problémy nejsou... (pokud nechci tisknout objemnější
technické příručky o desítkách stran s jen trochu složitějším formátováním,
pokud nechci vytvořit velkou technickou zprávu do které nedej bůh bych rád
vložil několik obrázků a měl to v jednom souboru, ...). Jinak jak se vám líbí
adresář obsahující soubory strana1112.doc, strana1314.doc atd. Hádejte co to
znamená...

Já osobně také děkuji autorům za OO_CZ a tento balík považuji za podstatný
krok vpřed. Cesta je jistě ještě dlouhá a vím o potížích s filtry (je
otázkou, nejedná-li se spíše o problémy formátu doc; ostatně zkuste různé
verze MSOffice) a budou jistě i další. Pro běžnou kancelářskou práci přesto
považuji OO za dostatečný.

Jen tak mimochodem, zrovna se snažím lokalizovat jednu podivnost: Na
X-terminálu nastartuji OO a po chvíli to celé chcípne a "odhlásí" mě to -
objeví se logovací okno - zatím hledám logiku (pane Janík, už se těším na
29.7.).

Zdravím

Juraj Václavík