ATM bridge

Pavel Rauš linuxcz na cpan.cz
Pátek Červenec 19 12:56:45 CEST 2002

Zdravim,
mam problem
Po nekolika umornych hodinach se mi podarilo rozchodit ATM sitovou kartu,
nyni potrebuji udelat bridge.
takze mam zarizeni eth0 (klasicka Ethernetova sitovka), atm0 ( nejake
virtualni zarizeni, ktere vidim pres ifconfig, ale nema prirazenou MAC
adresu a to funguje pro spojeni na ATM sitovku). Kdyz se pokusim pridat atm
sitovku do bridge, tak mi to konci s chybou.

brctl addbr br0
brctl addif eth0
brctl addif atm0
br_add_interface: Invalid argument

Nema nekdo nejakej napad, co by se s tim dalo delat?
Jen pro info mam to na RH 7.3, vlastni jadro 2.4.18 ( podporu bridge v nem
mam, ATM sitovku take). Bridge-utils ve verzi 0.9.5, Linux-atm ve verzi
2.4.0

Diky

Pavel Rauš