RE: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pátek Červenec 19 13:15:05 CEST 2002

> takovou, ze do
> formatu, odesilatel
> podstate z pozice
> chceme, pokud to
> ...coz je postup, kterym bych se tedy nechlubil. I velka
> firma si tak muze
> (v budoucnu) hodne ublizit.

Neverte tomu. Kdyz je jednou firma velka, tak ji vsichni
dodavatele s prominutim lezou do zadku. To by se museli
vsichni dodavatele spojit a na tu firmu se vyprdnout.
To se ale nestane. Vzdycky se najde "stavkokaz"...

> dokumet ms
> office
> Ne, prilohu nezmrsi. Zmrsi hlavicky.

Hmm. Je to problem uzivatele? Jaky s tim ma uzivatel problem?
Outlook na druhe strane to schroupne, mail dorazi, tak o co jde?
Nebo bude nekde po ceste mail zahozen?
Me se to jeste za cca 4 roky pouzivani outlooku nestalo.

> pro ktery je
> Produkt, ktery (mimo jine) ma pracovat s postou nesmi mit
> problemy s zadnym
> korektne napsanym protejskem. Okoli totiz _neni_ povinno
> pouzivat exchange.

Ale v homogennim prostredi okoli _pouziva_ exchange,
jinak by to nebylo homogenni prostredi, ne?
A je tu prece celou dobu rec o homogennim prostredi...

> provozovala 7 exchange
> 150 uzivateli
> Kdyz uz jsme u exchange, pred casem mi ujela ruka a vysledkem bylo
> odmailovani asi gigoveho logu na server, kde bezel exchange. Nejak to
> nevydejchal (a to byla masina vic nez naslapnuta).

> office, kteri s
> tyto formaty
> nic nezmenime.
> Doufam, ze zmenime.

Taky doufam ze jo...

PS: Doufam, ze ted nevypadam jako zaryty windowsak... :-)
Pro jistotu: Nejsem.
--
 Kosáč

-In a world without walls...