Re: Přístup WIN klienta na linuxové soubory

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Červenec 19 12:35:28 CEST 2002

| Odesílatel: linux <linux na space.cz>
| Nejsem programátor a potřebuji, aby vzdálený Windows klient dokázal ve
| webovém prostředí číst a zobrazit obsah textového souboru, který je
| umístěn na Linuxu (v rámci jednoho serveru). Web server (Apache) běží na
| stejném serveru.
| Nemůžu to řešit pomocí PHP. Takže mi jde o to, jestli existují nějaké
| pomocné utilitky v Javascriptu, CGI a pod. Může mi někdo poradit, kde
| něco podobného sehnat, či jak si to jednoduše vyrobit ?

Zaké nejsem programátor, ale řekl bych, že si takhle koledujete o
bezpečnostní malér.

Zkuste se podívat na www.samba.org, jestli by vám nestačilo tohle (to je
emulace wokenní sítě pod linuxem). Ale nenechte to čouhat do internetu.

POkud je stroj daleko (na internetu), pro začátek si na wokna dejte winscp
a do linuxu SSH server. Pak to máte jako windows commandera.

Zdraví JL.