mozilla + calendar

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Pátek Červenec 19 14:14:05 CEST 2002

Dekuji, bylo skutecne potreba zapnout moznost
instalace.

> Odkazy Install For Windows | Install For Linux | Mac
> nejsou slepe. Jen musite mit Mozillu se zapnutou opsnou
> Software Installation. Calendar je totiz distribuovan jako XPI.
>
> Jestli pouzivate IE, tak se nedivte, ze to nejde.

Pouzivam Mozillu, ale ve vsech programech si
po instalaci vzdy projdu konfiguraci a vypinam
vsechny polozky pro spousteni a instalovani
pg. z internetu a automaticke stahovani komponent.
(Prave kvuli zkusenostem z IE.)

Problemem bylo, ze jsem nenasel popsanou podminku
zapnuti instalace pri kliknuti :-)

Stejne by ale bylo mozne nechat komponentu stahnout,
protoze pri prohrabavani dokumentace jsem narazil na clanky
popisujici instalaci - jednoduse se vybere polozka menu

File / Open File...

a najde se pozadovany stazeny xpi soubor.

> Beznou soucasti se ma stat behem prazdnin.

Super :-)

Dekuji za pomoc.

Petr