RE: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pátek Červenec 19 15:45:58 CEST 2002

> Homogenni prostredi muzete mit v ramci firmy. Tezko v ramci
> internetu. Moc
> se mi nechce verit, ze jste uzavreny svet...

To je fakt, ale pochopil jsem to tak, ze puvodni prispevek
(teda ne puvodni k tomuhle threadu, ale nekde v pulce)
byl, ze uzivatele v homogenni siti nemaji problemy.
Jiste, takova sit je bez pristupu ven...

> Ne :-)

Jsem rad :-))
--
 Kosáč