Začínám - potřebuju trochu poradit

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Červenec 20 02:46:38 CEST 2002

>Vcera jsem nainstaloval RH 5.1 a protoze jsem zatim pracoval jenom s
>Dosem (malo) a s Windows (bohuzel az moc) tak zatim zvladnu jenom se
>prihlasit. Zkousel jsem spustit nejakou napovedu (prikaz help) ale
>moc mi to nepomohlo, tak bych potreboval trochu pomoct se
>"rozkoukat".
>
>predem dik za kazdou pomoc

Obecne:

1. pouzivejte i nadale (nejen) tuto konferenci
2. ohromne se Vam vyplati pripojeni na net

Konkretne:

1. Jste-li prihlasen v textove konzoli, stisknete
     2x klavesu TAB, ukazou se Vam vsechny
     dostupne prikazy (bude jich hodne).

2. zadate-li prikaz "man <NEJAKYPRIKAZ>",
     zjistite co ktery <NEJAKYPRIKAZ> dela.

3. Mozna mate nainstaloval "nc pro linux",
    program midnight commander, spustite jej
    prikazem "mc". Muzete se s nim projit po disku.

4. Na soukromy mail Vam poslu hezke pdf.

Zdravim,
OldFrog.