Announce: Uvolnìní finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Sobota Červenec 20 11:52:18 CEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002 21:38:53 +0200, Martin Filip Nexus wrote:

> teze gratulace...
> mozna se neptam na pravem miste, ale snad to prezijete. S OO RC1 a 2
> jsem mel problemy se spoustenim jako bezny uzivatel. Jako root vse
> slapalo bez problemu (at se M$ zahrabe!!! :o))) ale jako uzivateli bez
> root prav mi OO padalo s "neocekavanymi chybami" bez dalsiho vysvetleni.
> Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Pripadne je to jiz ve finalni verzi
> opraveno?
>
> predem dik za jakoukoliv informaci nebo nasmerovani na nejaky zdroj
> informaci :)

Jo, mil jsem ty samé problémy, zoufale jsem napsal do konfery a za 5minut
jsem na to poišel. Navím jak a proe, v mém vlastmím HOME jsem nimil
vlastnictví (práva) na nikteré vici z adr. OpenOffice 1.0. To3/4 jsem
to rekursivni probublal chown a je klid.

-mach-