poznate niekto tohto cloveka?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Červenec 20 14:12:49 CEST 2002

Caute,

   zhaname cloveka, ktory spravil ,,nove'' slovenske delenie slov. Viac
   Zdenko Podobny:

----- Forwarded message from Zdenko Podobný <zdpo na mailbox.sk> -----

[...]
Dovodom pre toto je mozno "zastarale" delenie slov - bolo urobene v r.
1992 a rucne. Ak by si mi chcel pomoct, tak skus pohladat v Cechach
cloveka, ktory sa vola Pavel Ševeček (na S a C je makcen). Ten podla
tohoto clanku http://www.tug.org/TUGboat/Articles/tb16-3/tb48soj1.pdf v
r. 1994 urobil pomocou specialneho programu PATGEN (iba same chvaly som
o nom cital a podla 'Texbooku naruby' robi lepsie vysledky ako maualna
praca) nove vzory delenia slov pre SK (7606 oproti 3600 vzorom z r.
1992).
 Emailove adresy (pavel na muni.cz a pavel na informatics.muni.cz) tohoto
cloveka neexistuju a takisto som nenasiel ani vysledky jeho prace.
[...]

----- End forwarded message -----

   Celkom by nam to pomohlo. Prosim sukromnym mailom.

        Juraj.