Jaky antivir pro linux zdarma?

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Neděle Červenec 21 00:08:53 CEST 2002

Zdravim,
chtel bych se zeptat na nejaky antivir, ktery je zdarma. Nedavno tu bezela diskuze o Amavisu, tak jsem si rekl, ze by to mohlo byt to co potrebuji. Ale po jeho stazeni a snaze nainstalovat jsem to po slusne dobe shaneni a instalovani potrebnych modulu pro perlu a dalsich souboru vzdal, kdyz to po me chtelo neco jako "virus scaner software". Mel jsem za to, ze prave tim je amavis.
Muze mi prosim nekdo prozradit jaky antivir pro linux by byl k sehnani, aby byl zdarma a aby v kombinaci s MTA umel kontrolovat prichozi postu.
Diky.
--
Karel Vyskočil
Student FEL ZCU