Vzdialene spustanie X-programov

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Červenec 21 13:11:36 CEST 2002

> cili kdyz dam u sebe xhost + <<vzdaleny_server>> a na vzdalenem serveru
export
> DISPLAY=<<moje_stanice>>:0.0
Predpokladam, ze nechcete poustet cela X, ale jenom aplikaci. Sveho casu
jsem to takto praktikoval(*), ale daval jsem exposrt DISPLAY="moje.stanice:0
(jen jednu nulu, ne dve). Vzdycky mi to fungovalo.

> Pokud se takto pripojuji na stroj, ktery je prakticky vedle mne na stejne
siti
> (stejne masce), vse chodi v poradku.
Pokud mate na ceste pouze routery a ne najake paranoidni firewally, tak by
to imho nemelo nijak vadit.

(*) ted uz poustim x aplikace vyhradne pres ssh forward. Coz vrele
doporucuji i vam, krome vetsi bezpecnosti odpada jakakoliv starost s
nastavovanim displeje.

Zdenek Mazanec