WLAN na Linux? Kudy kam...

Karel Kral co-as na quick.cz
Neděle Červenec 21 21:10:27 CEST 2002

Dobry den,

Sunday, August 18, 2002, 9:59:34 PM, you wrote:

> [...]

Mozna me nekdo poradi - vim ze s PCI redukci mohou byt problemy. Mam
redukci co se mi v 2.4.18 (default instalace RH7.3, 586.config) hlasi
jako:

00:0a.0 CardBus bridge: Texas Instruments PCI1410 PC card Cardbus Controller (rev 01)

Ovsem pod 2.2.16 a 2.2.21, xx prekladu jader a pcmcia-cs dostanu vzdy
jen toto:

00:0a.0 CardBus bridge: Texas Instruments: Unknown device ac50 (rev 01)

Stejny zelezo a pokud mozno i stejne nakonfigurovany kernely. U tech
2.4.x jsem dal do /etc/sysconfig/pcmcia yenta, ale v 2.2.x jsem musel
dat i82365. PCIC_OPTS jsem nastavil snad na vsechny moznosti.

Kdo se vlastne stara o tu detekci PCI (vypisy lspci - viz vyse).
Myslel jsem, ze kernel.

Asi u 2.4.18 zustanu, ale zajimalo by mohla byt chyba. pcmcia-cs je
.1.34.

Predem dik.

--
Karel Kral                       mailto:co-as na quick.cz