Enlightenment a epplety

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Neděle Červenec 21 21:43:33 CEST 2002

mjp na email.cz wrote:
> Dobry den,
> pred par dny jsem si nainstaloval enlightenment a
> jsem z nej docela nadseny. Co me ale strasne
> vadi je, ze jsem jeste neprisel na to, jak
> nakonfigurovat epplety. Konkretne me jde o jejich
> umisteni na obrazovce. Nedaji se prenaset (drag) a
> tak me doslo, ze asi nekam budu muset napsat nejaky
> cisla :-) ALE KAM?

Je to vsechno jinak. Kdyz v Enlightenmentu stistknete levy Alt a
zaroven leve tlacitko mysi na pozadovanem okne, muzete ho pretahnout,
kam libo. Nemusite byt na zadnem definovanem miste okna, staci byt
kdekoliv uvnitr. Dokud drzite levy Alt a mate zmackle leve tlacitko
mysi, tak pohybem kurzoru muzete s okynkem po obrazovce behat, jak vas
napadne. Plati to samozrejme i pro Epplety.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz