dva stejne skripty delaji neco jineho..

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Červenec 22 07:41:52 CEST 2002

On Mon, Jul 22, 2002 at 12:58:09AM +0200, Exghotic wrote:
> [00:25:08 root]# cat /scripts/pk_kill_pppd
> #!/bin/sh
> echo ""
> PPPDRUN=`ps| gawk '/pppd/ {print $1}' -`
> echo pppd $PPPDRUN
> kill -HUP $PPPDRUN
> PPPDRUN=
> echo "proc se tohle nekdy vypise a nekdy ne ?"
>
>    No a ted to opravdu zajimavy.. zadny pppd mi nebezi, a pritom se
>    pk_kill_pppd chov8 zarputile stejnym a nepochopitelnym zpusobem..
>
>    Vzdycky, kdyz spustim pk_kill_pppd tak si vymysli nejaky dva procesy, a
>    zavesi a skonci s provadenim celyha scriptu.
> [...]

gawk najde všechny procesy, které obsahují "pppd", tedy i "pk_kill_pppd".
kill pak zabije i svůj skript. Poněkud nešťastné řešení.

Pro tento účel bych místo parsování ps spíše použil příkaz
  killall -HUP pppd

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal