soft pro modelovani databazi

Petr Maskarinec maskarinec na applic.cz
Pondělí Červenec 22 08:17:46 CEST 2002

Na LinuxExpu jsem videl software od firmy XTG. Funguje to velice pekne.
Muzete si koupit jen Data Modeller nebo i dalsí programy. Ceny jsou podle me
docela prijatelné.
Ted jsem se díval na jejich web a zjistil, ze mají ke stazení jen verze pro
Windows. Na tom LinuxExpu predvádeli i verzi pro Linux.
Odkaz je v tom clánku na ROOTovi, nebo prímo www.xtg.cz.
Zajímavé porovnání CASE softwaru je také na
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rk/CASEs.shtml.

Petr

"Pavel" <pavel na NOSPAMogi.cz> píse v diskusním príspevku
news:ahehl9$1nmr$1 na ns.felk.cvut.cz...

> nejaky odkazy jsou tady:
> http://root.cz/clanek.phtml?id=1108

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry, které umí odhalit moje verze AVG.