hda: timeout waiting for DMA

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Červenec 22 09:47:52 CEST 2002

On 19 Jul 02, at 7:24, thus spake Pavel Kraus:

> Takze si myslim, ze se jedna o nejakou uchylku jadra bare.i pro 8.1.\
>
> I ptam se. Da se s tim neco delat? Treba predat jadru pri startu nejaky
> parametr? Zkousel jsem hda=..., ale nepomohlo to.

Odpovim si sam. Na parametr pri startu jsem neprisel, ale problemu jsem se
zbavil, kdyz jsem pri kompilaci jadra nezvolil polozku CONFIG_IDEDMA_PCI_AUTO.
Problem je asi souziti osm let stareho disku, dva roky stareho motherboardu a
mesic stareho disku.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F