Srovnání SuSE a Mandrake ?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Červenec 22 15:06:16 CEST 2002

On  0, Petr <pduchon na mistral.cz> wrote:

> Ja mam nainstalovany mdk 8.2 na starem krapu (P100) s 32 MB RAM. Dokonce
> jsem si dovolil prepych graficke instalace 640x480x16. Trvalo to
> nekonecne dlouho, nakonec to ztuhlo, ale az ve fazi, kdy uz bylo vsecko
> nainstalovane, takze jsem to rozjel. Nicmene pro normalni pouziti se

Hmm, tak mě to napíše na ALT-3:
found a Mandrake Linux CDROM, good news
Total memory 48 MB
warning: ramdisk is not possible due to low mem
stage 1: disconecting life support systems
second stage install running  DrakX v1.684.......

No a na konzole 1 se napise:
in second stage install
install exited abnormally :-(
sending terminal signals...done
unmounting filesystems....
 /proc
 /tmp/image
you may safely reboot your system

Tak a konec, stejně se to zachová i když zvolím instalaci ve znakovém režimu
= F1 a pak: text a ENTER

uncompressing linux...
..

Jádro mi při zavedení napíše: 16 RAM disks in 32000K size, takže pro RAM
disk by tam místo mít měl... Jakoby špatně vytvořil ten RAM disk... Máte
někdo nejaký nápad?

Martin K.