dosemu+samba

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pondělí Červenec 22 17:45:28 CEST 2002

On Po, 2002-07-22 at 12:39, Jaroslav Lukesh wrote:

> A zkusil jste to na čem? RH7.0cz / 5.2cz jak jsem psal? Na ničem jiném
> (novější RH jsem nezkoušel) mi to nejelo. Nepátral jsem po příčině, prostě
> jsem vzal jinou verzi a zkusil. Te'd nemám na čem to zkusit.
>
> Jen tak mimochodem, jaká máte práva na uživatele? Není to třeba tím? Co
> umask?
>
> Zdraví JL.

Je to RH 7.3 samba 2.2.5. Ne, soubory se vytvatreji se spravnymi pravy.
tim to bohuzel neni. Je mozne, ze to se smabou 2.0 jelo. V rannych
verzich 2.2 jsem mel drobne problemy i se zamykanim pres win klienty. To
se casem zlepsilo. Zkusim jeste tedy na starsi verzi samby, pripadne v
RH7.0. I kdyz potrebuji sambu 2.2.

--
Jiri Svoboda

svoboda na istrade.cz