eBanka

Pavel linux na argobbs.cz
Pondělí Červenec 22 20:22:57 CEST 2002

Hello,

diky vsem za pomoc

> wget 1.8.2
Toto je ta podstatna informace, kterou jsem potreboval, pouzivam 1.6 a
nenapadlo me podivat se do novejsi verze.

> A jak budete resit autentizaci?
> Ale jak prejdete uvodni prihlaseni a jak si pak jste schopen vybrat tu
> spravnou HTML stranku, kdyz je to vsechno pres Javascript nebo Javu?
A jen pro informaci pro ty, kteri neznaji system, je to naprosto
jednoduche, neni treba zadne prihlasovani pres uvodni stranku, vypis
prichozich plateb se da jednoduse stahnout primo, veskera hesla a
parametry jsou primo v URL proto to https, je to vsak vazane na
aktivaci sluzby "Platba za zboží prostřednictvím eBanky".
Vypis jsou pole oddelena stredniky (plain text) nebo html, dle libosti
a stahuje se pouze ze serveru https://klient2.ebanka.cz

Kdo by mel zajem o blizsi info, muzu poslat.

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:linux na argobbs.cz