Srovnání SuSE a Mandrake ?

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Pondělí Červenec 22 23:13:43 CEST 2002

On Sun, 21 Jul 2002 20:35:26 +0000 (UTC), martinkamin na quick.cz (Martin
Kamín) wrote:

>Uz jsem se ptal, a udelam to znova: MA NEKDO MDK 8.2 nainstalovany na masine
>s mene jak 64 MB pameti? Vzdy (i v pripade textove instalace) me to
>vyhodi... s chybou.
>
>Martin K.

Ano,
memu malemu bratrovi jsem nainstaloval Mandrake 8.2 na jeho notebook
Samsung - p133/24MB RAM. Textová instalace sice hrabala dost dlouho,
myslel jsem, ze se uvari cdromka :-), ale vse probehlo OK.

Nainstaloval jsem mu i X window system a IceWM.

"Prace" na takovem stroji chce trochu trpelivosti, nicmene na
seznameni a hrani si se systemem to je OK (konzolove aplikace, links
-g, latex atd.).

S pozdravem,
frank

--
Pacta sunt servanda (smlouvy maji byt plneny) = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere (nehybat tim, co je v klidu) = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
e-mail: f.tomes na atlas.cz http://come.to/329RC106