Začínám - potřebuju trochu poradit

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Červenec 23 12:48:59 CEST 2002

On Tue, Jul 23, 2002 at 10:43:10AM +0200, Andrej Moravcik wrote:
> Vobec nie je spatne zacat citat Linux Dokumentacny Projekt, vyslo uz
> druhe vydanie, najdete v PDF na strankach www.cpress.cz/knihy/ldp2/
> alebo si ho mozete kupit.
> Andrej Moravcik

Je to dobrá kniha, dle mého názoru je pro BFU dost těžko stravitelná a
obsahuje poměrně málo popisů uživatelských příkazů. Je dobrá na administraci,
ale pro praktické užití se mi více osvědčily knihy:
- Sobell: LINUX - Praktický průvodce
- Brodský, Skočovský: Operační systém UNIX a jazyk C
- Welsh, Kaufman: Používáme Linux
a další, které se spíše týkají jednotlivých aplikací.

Teprve po zvládnutí základů jsem se vrátil k "Linux Dokumentační Projekt".

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz