Vzdialene spustanie X-programov

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Červenec 23 13:19:27 CEST 2002

nevim proc, ale tento mail se mi nezaradil spravne,
alespon na sebe upozornil ...
pokud muzu reagovat, zjistete si provoz z jedne stanice,
pokud je prumerne vic jak ta 1/10 z 10Mbit,
pak ma vyznam tam tu 100Mbit kartu nechat
a doplnit alespon treba 2x 10/100Mb hub
maji mezi 10Mb a 100Mb switch ... nejsou drahe ..
podle zatizeni provozu, dulezitosti a penez radeji switch ...
je to investice cca 20-25kKc bez dph ..
mozna, ze existuji i levnejsi ..

radek.karaffa na ct.cz