djbdns - tinydns Cannot allocate memory

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 23 13:23:20 CEST 2002

On 23/07/2002, Bc. Radek Krejča wrote:

> Dobry den,
> nastavuji djbdns a nechce mi jet tinydns, tim padem vsechny sluzby na
> to navazujici. V logu jsem objevil nasledujici hlasku:
> @400000003d3d25af228889bc /usr/libexec/ld.so: tinydns: libc.so.28.3:
> Cannot allocate memory
> Vynasel jsem si, ze bych mel mit ciste teoreticky maly softlimit, ale
> uz jsem nikde nedohledal, jak nastavit vyssi. Muzete mi poradit jak
> nastavit vyssi a kolik tak asi nastavit?

Predpokladam, ze spoustite tinydns pres daemontools, takze si najdete
jeho startovaci skript (zalezi na tom, jak to mate nainstalovane, ale
asi to bude /service/tinydns nebo neco takoveho). V nem bude nejspis asi
neco jako tohle:

#!/bin/sh
exec 2>&1
exec envuidgid tinydns envdir ./env softlimit -d300000 /usr/local/bin/tinydns

No a to cislo za -d u programu softlimit specifikuje velikost datoveho
segmentu procesu. Vice viz http://cr.yp.to/daemontools/softlimit.html

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka