ftp.linux.cz + wget

Úterý Červenec 23 14:27:43 CEST 2002

Dalibor Toman wrote:
> (ping x.x.x.x -s 1000 -p FF) , pak jej prijala zkomoleny a CRC v
> tcp hlavicce nesedelo s CRC dat.

	Pak ovsem je problem v mnoha implementacich, protoze prenosova media jsou od:

modem -> ustredna -> uvlna -> Ethernet (-> uvlna -> Ethernet)

modem -> ustredna -> optika -> Ethernet

modem -> ustrena -> optika -> (Ethernet) -> ISDN -> Ethernet

	Atd...

	Vsechny maji vsechno spolecne, packet prochazi vsim moznym, ale na
koncich jsou a) modem, b) ethernet

PS: Myslel jsem si, ze tuto anomalii jsem na nasich routerech s RedHat
Linux 6.2 vyrobil sam a ze kompiluju kernely proste tak, ze vsechny
Linuxy RedHat 6.2, kernel 2.2.13 a vyssi se tak chovaji. Bohuzel,
nainstaluju naprosto cisty Linux (Red Hat 6.2, 7.2, 7.3), bez jakychkoli
uprav v cemkoli, nedej boze neco nastavuji ci kompiluji a chovani
identicke... naopak, novejsi software, novejsi jadra jsou tak 'drsna',
ze nekdy se neprovede ani PORT, LS v defaultnim DIRu...

PPS: Navic, pokud na stejna prenosova media postavim proti sobe Linux
<-> Linux pripadne Win (Me/98) <-> Win2k je vse v pohode... dela to
pouze vzajemka kombinace...:-0